Tandjäkel

Helloj! Gårdagen var riktigt rolig, fast det var lite roligare förra gången för dom spelade inge bra musik :S det var lite tråkigt men tack vare alla underbara människor så blev det roligt endå :D
Och tack Jessicapersika för kvällen!♥

Eftersom jag har haft lite paus ifrån bloggandet så skrev jag aldrig vad jag gjorde för hemsk sak i onsdags... jo jag drog ut en tand....fy! tog typ en halvtimme och den var 1,5cm lång och böjd i roten, ni kan ju bara gissa hur ont det gjorde :S trodde jag skulle dö!
eftersom jag ska sätta in en äcklig tandställning om typ en månad så fick den tanden lov att dra sin kos annars så hade det blivit snett typ? ah det blir nog bra när det är klart :) men jag har i alla fall fruktansvär ont nu också, kan knappt äta....


Snygg bild, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Jesssica

Tack själv min älskade! <3

2011-03-26 @ 17:31:18
URL: http://jessicakajs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0