Livet leker

Goddagens :D Hoppas ni mår bra för jag mår super, vet inte varför men just nu leker livet :D helt underbart! Kärleken är toppen, fantastiska vänner, våren är påväg, ser skillnad på min kropp efter att jag började träna :D ahha ja allt är bara underbart :D

Idag har jag och älsklingen tillbringat i sängen och kollat på Vasaloppet, fick ju lov att hålla utkik på syrran eftersom hon åker, hoppas det gick väldigt bra :)

Nu är jag hemma igen snart kanske det blir lite kladdkake bak, eller jag vet inte orkar inte gå till köket, haha.

Försökte hitta några bilder ifrån i fredags som jag fick lägga ut men det mesta av bilderna vara bara grimas bilder och jag tror inte jag får lägga ut dom men nån kan jag lägga upp :)


Snygg bild på mig då, får bjussa på den ;)

jaha är det vad ni gör bakom ryggen på mig? och jag kan lova att det gjorde ont när snärten small på skinkan ;) haha

den får ni bjussa på sötnosar!

Ja det var väl dom bilderna, haha några i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0