Curling

Hejsansvejsan, sitter just nu vid köksbordet och bara drar ut på tiden, ska på hockey vid halv 8, älsklingens ska spela typ finalmatch? ah nått är det så jag och Jessica ska dit och hejja :)

Idag hade vi då friluftsdag, jag, jessica och linnea hade curling, haha var faktiskt riktigt kul men jag söög! hade ganska så bra motståndare också
Gurra och Mackan.. vi lät er vinna bara så ni vet ;) haha

När jag kom hem stretade jag iväg på en 4,5km löprunda med hunden och det var riktigt skönt men det var inte så lätt att springa med en unghund som gärna vill stanna och lukta på varrenda kissfläck.. blev tokig!

Nu ska jag fixa lite, hörs senare :) Pözzz♥


Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

fin blogg

2011-03-15 @ 16:58:23
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0