Boxning

Sitter just nu och beundrar mina nya skor, så himla sköna att ha på sig, går runt i dom hela tiden, haha. Längtar till sommaren så att jag kan gå runt i dom jämt :D

Skolan har varit okej, boxning på idrotten och jag fick vara med pojkvänne min, jaah vi som är så jämn starka.. mmh har fortfarande ont i armarna och händerna av hans slag, som tur hade vi då typ boxningskuddar på händerna så det dämpade lite, men jag lovar, jag allvarligt skakade efter, kunde inte ens skriva eller ta på mascara :S

Sen hade jag redovisning om min schampoflask design :P haha och det gick väl bra, fast jag hade inte förberett mig så jag inproviserade bara typ.

Nu ska jag strax äta Pannkakaor och sen blir det träning :D

Hörs senare! Pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0