AJ- Dag

Hejhej!
Har precis ätit världens godaste middag, mammas bästa ;) ahha
dagen har jag då tillbringat med älsklingen, vi var lediga ifrån skolan så vi började med en sovmorgon till halv 12 ;) sen hände lite insidenter.. först typ tappade han en tavla i mitt huvud, gjorde skit ont! sen när vi skulle åka skoter så skulle han starta den så där när man drar i ett snöre och då armbågade han mig på näsbenet, så jag har skit ont i näsan och huvudet, älsklingens pappa trodde jag hade fått en lätt hjärnskakning :s
ja en väldigt AJ-dag idag :/ haha

Sen var jag och handlade med mamsen och då köpte vi ett nytt halsband till min lilla prinsessa, hon blev så söt så! fast hon ser lite arg ut på bilden ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0