Nelly

Ny duschat och fräch (stavning), ny rakade och lena ben, känns underbart! Älskar att duscha..

Jag blev lite sugen på att kolla på lite kläder på Nelly.se och jag hittade hur mycket snyggt som helst:

     
Den är så himla fin, älskar den.        
Ge mig! Finns här   


   Här finns den


Finns här 


     
Skit snygga! Finns här                  

  
Skitt snygg bh och geeee mig 
  magen..   


Riktigt fin ring, synd bara att man har mans fingrar...  


Dert här var bara lite av det jag hitade, synd bara att man inte badar i pengar :( tänk om man kunde vara rik och köpa allt man ser? då skulle jag vara ett snäpp lyckligare i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv tack <3

aa bara på att videoblogga, bloggerfy & bubbleroom <3

2011-01-05 @ 22:35:01
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv nt mkt alls, har 30 kr i bloggerfy och 90 kr på videofy.me men ja bryr mig nt så mkt om pengar mera typ att ja får säga vad ja tkr genom min blogg!

2011-01-06 @ 00:17:06
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0