Dag 16- Min första kyss

Jag skrev då om min första kyss i ett sånt här inlägg förut i temat Ett ögonblick, men ni kanske inte har läst det så jag gör en liten förkortning :P

Det var den 21 december 2007, sista dagen i skolan innan jullovet. Jag och min nuvarande pojkvän hade hållt på ett bra tag men inget hade hänt. Vi satt brevid varran i kyrkan och vi pratade knappt med varrandra.

Efter det så var det en massa annat skit också men det ska jag inte tråka ut er med :P

Jag och min pojkvän då gick till bussen och väntade i typ 40min i -25.. vi stog och småpratade lite men sen kom en kompis till han så han pratade mest med han.
Sen kom hans buss, han gav då mig bara en puss på kinden och gick emot bussen, jag blev hur besviken som helst men sen vände han och småsprang tillbaka och kysste mig! det var min första riktiga kyss.

En kyss av honom fänglade mig ;) haha och det är lika underbart att få en kyss av honom nu, 3år senare :)

Ja min första kyss :P

Nu vet ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0