Dag 15- Mina drömmar

Jag har egentligen inga speciella drömmar.. inget jag verkligen strävar mot. Så det är svårt att skriva men jag ska väl försöka lite då :P

Dom drömmar jag hade när jag var liten var att såklart li prinsessa, jag skulle gifta mig med första ästa prins hade jag sagt till mamma, haha. Spelade ingen roll vilken det var.
och så ville jag li rik och leva som en riktig hemmafru.

Nu vill jag också li en rik hemmafru som bara lever livet typ, inte behöva göra nånting. Bara shoppa och ha det bra ;) och så är en dröm såklart att få barn och gifta mig med min nuvarande pojkvän.
Det är typ mina drömmar :)

Eller en till sak som kanske är en liten dröm, det är att bli egen företagare. Det är ju då därför jag går linjen handels emn  det vill jag också verkligen bli :) haha

Ja mina drömmar då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0