Mina dagar...

Dålig uppdatering i know men har inte haft (som vanligt) tid och lust att skriva, men jag har inte haft nånting att skriva om heller :P så det skulle nog ha varit ganska så tråkigt att läsa..

i lördags var jag i alla fall på fest med underbara personer, var riktigt trevligt. Fast jag och älsklingen var så trötta på vi åkte hem ganska så tidigt, lite tråkigt att mna ska vara pensionärer ;)

Söndag gjorde jag inget alls faktiskt, pluggade matte typ. mmh kul!

och min bror är skit sjuk och jag ska då åka Kort Vasan på freda så jag är så jäkla rädd att bli förskyld så både idag och igår tröck jag i mig en hel vitlöksklyfta, mums verkligen! men nu blir jag förhoppningsvis inte sjuk.

Nu ska jag kolla på film sen plugga :) Pusss♥

(ja min rubrik är då lite speciell och fruktansvärt tråkig ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0