Dag 17- Mitt favorit minne

Jag har hur många underbara minnen som helst men om jag måste välja ett av dom så blir det utomlandsresan till Turkiet förra året, jag åkte dit med älsklingens familj i en vecka. Det var i April nån gång och det var ca +30 varje dag, underbart verkligen! det var typ aldrig under de.

Det var verkligen världens underbaraste vecka, vara hade det skönt! Alla vem att det är hur underbart som helst att åka utomlands men ingen vet hur jäkla underbart det är att åka med min underbara pojkvän!
vi hade det hur roligt som helst.

Allt vi gjorde på hela resan var att: sola,bada,äta,umgås och en massa aktiviteter. Inte mycket men hur skönt som helst, men man ska ju ta det llugnt på semester eller hur?

Den resan skulle jag verkkligen vilja göra om:)


Kommentarer
Postat av: ida myrin

sv: ååh, tack dsm! :)

2011-02-03 @ 15:30:51
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0