Blont eller brunt?

Hej!
Sitter just nu oh fixar med en header till min och syrrans nystartade blogg :D haha det ska bli spännande ;) så följ gärna den med fast ni får inte sluta följa min ;) Bloggen

Blev en promenad hem ifrån skolan idag också, riktigt skönt!
Satt och kollade igenom en massa bilder ifrån några år sen tillbaka och då hittade jag en bild som jag knäppta för typ 1,5 år sedan, på mitt gamla hår, då var det blont och jag kan inte neka över att jag saknar det :( blont eller brunt? :O



Blont vs brunt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du var jäkligt fin i blont men du var snyggare i brunt :D

2011-04-01 @ 14:54:39
Postat av: Emma Lindberg

jag tkr blont, för du är väl blond i grunden? du är iaf jätte söt i blont :) puss

2011-04-01 @ 18:18:45
URL: http://liem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0