Frustrerande

Hejsan! Kom hem ifrån leksand för en stund sen men jag kom ifrån Borlänge vid 7 men det var pappa som hämtade mig och vi skulle tudligen vänta på brorsan till halv 9..mmh kul!

Aja jag hade riktigt trevligt idag i Kupolen med Jessica, måste göras om oftare :)
Blev en skinnjacka, mascara och ett armband...och jag kan lova att det sved i plonkan att köpa skinnjackan :P

men en sak som är väldigt frustrerande är att jag trodde att jag inte hade nå pengar på kortet så jag snolade med allt, hittade ganska så mycket som jag var sugen på att köpa men gjorde dock inte de då eftersom jag trodde att kortet var tomt. Sen när jag kom hem till Leksand igen så gick jag till bankomaten och kollade hur mycket som fanns där och då hade jag 1000kr....jag kunde ha köpt allt jag hittade ju!! ååh så irriterande.

Ville skriva av mig de ;) haha Nu ska jag äta Ben & Jerrys och bara ta det lugnt :)

Ha en bra kväll, pUsss♥


Skinnjacka ifrån BikBok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0