16/3

Ja just nu har jag verkligen ingenting att skriva (som vanligt, hihi) ja jag kan ju altid skriva om skoldagen :P

Började sugit med matte som var en timme men kändes som 3!! fattade ingenting gjorde jag heller..
sen hade jag hål på typ 1 timme, jag och jessica satt och trökade i ett par fotöljer, haha.
Sen skit svenska som gick blää! skulle göra en bokrecension på en bok jag inte ens läst, haha bra där Malin!

Efter skolan blev det gym och det var fruktansvärt jobbigt :P känns i armarna! haha

Nu ska jag försöka läsa lite ur boken sen vet jag inte, hhaa roligt inlägg! Bjuder på en bild så kanske det blir lite roligare ;)

Puss på er!♥


och ja det är min tunga ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0