Grattis och ryggont!

Förlåt för dålig uppdatering men har varit hemma hos älsklingen hela dan och igår kväll. Har inte haft tid att blogga..ledsen för det

Idag har jag åkta skoter hela dan med älskling och nåra till, det var skit roligt men har fruktansvärt ont i röven och ryggen! vi åkte i 6 timmar typ, vi stannde uppe på ett berg och grillade korv :D haha var riktigt mysigt!
kommer bilder sen, har inte lagt in dom ännu.

Nu ska jag fixa lite hemma sen åka och hämta anders, och han fyller 17år idag :D grattis till dig underbara du!
jag uppvaktade han i morse med lite frukost på sängen, tyckte jag var riktigt romantisk där!

Grattis puss på dig!♥♥


en sån söt bild på dig älskling! diggar din söta min ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0