Dag 6- Min dag

Min dag började med att vakna vid halv 7, fixa mig till skolan, väcka älckling, äta och sedan åka till skolan.

Skolan började med Drama (eget val, typ elevens val) som började en halvtimme senare än vad jag trodde och i en helt annan lokal. Där var jag typ i 30 min sen fick vi sluta.
En timmes hål och sen 1timmes svenska som sööög!!!  sen åt jag världens äckligaste lunch och sedan gick jag och Emma till gymmet :P

Kom hem ifrån skolan, ät en muffins, gick ut och gick med hunden i det vackra vinter vädret. Kollade på Top Model 10 som var riktigt bra.
Sen åkte jag och mamma och handlade.

Nu sitter jag i soffan och trycker i mig godis :P

Hahha vilken intressan dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0