Dag 13- Den här veckan

Den här veckan har varit helt okej faktiskt. Tror inte att ni orkar läsa hur alla mina dagar har varit men jag förkortar det hela lite.

Måndag- En helt vanlig dag, började 8 slutade typ 2. På kvällen träning och älsklingen.
Tisdag- sovmorgon till 1, engelska och matte. Chill dag. På kvällen träning och älsklingen.
Onsdag- sovmorgon till halv 10, administration och svenska. Slutade 2. Pluggkväll.
Torsdag- Idrott på morgonen, handel , engelska, handel och sen slutade jag 14.20. Kvällen träning
Fredag- Drama och svenska, slutade halv 12. Följde med jessica och solade sen var jag med emma hela dagen, tjejerna på kvällen och fest.
Lördag- älsklingens födelsedags släktkalas :P

Ja min vecka, inte så intressant men nånting händer i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0