Älskade pojkvän

Hej kära läsare! har inte haft tid och lust att vara aktiv på bloggen idag, ledsen för det. Men jag och älsklinge har åkt skoter typ halva dan men sen blev det mörkt så vi vågade inte åka mer :P haha så vi åkte hem och kollade på tv istället.
Men jag måste säga att jag har världens underbaraste pojkvän!♥ alla borde ha en kille som han :)
Jag har redan hittat mitt livs kärlek. och jag är lyckligt lotad :D

Nu är jag hemma för han skulle på träning och jag har faktiskt inge aning om vad jag ska hitta på nu, knäppa lite kort kanske? får fundera men jag uppdaterar lite senare :)

Pusss♥


Kommentarer
Postat av: michelle ♥

Naw, vad gulligt inlägg :) Kul att åka skoter!

2011-01-07 @ 18:55:16
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0