Trött och en förvirrad pappa

Asså jag förstår inte hur jag kan vara så jäkla trött? nu håller jag på att dö och klockan är bara 9 :S det kan vara för att jag har börjat träna igen, haha det kanske kan vara det :P
Men det är så himla skönt att jag har kommit igång igen, jag är liksom glad igen utav att träna. Så nu blir det snygg kropp till beachen 2011 :D

Älsklingens match slutade i förlust tyvär, men han gjorde en assist i alla fall :)
och innan jag åkte till matchen så sa jag till pappa att han skulle ringa mig vid 6 så att vi kunde bestämma nån tid som han skulle hämta mig, eftersom jag inte har nå pengar på mobilen.
Men klockan blev bara längre och längre ifrån kl6 och jag började ju fan undra vad han håller på med. Men som tur e så var älsklingen kvar vid ishallen så han kunde skjusa hem mig :D
jäkla pappa alltså! när jag kom hem så sa han att han hade missuppfattat mig och trodde att jag skulle ringa han... jag sa tydligt: Ring mig vid 6 för jag har inge pengar.

jaja förvirrad pappa har jag i alla fall :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0