Slappdag?

Hejsan i solskenet! Vädret är verkligen underbart, solen skiner och värmer, snön glittrar så fint ;)

Kom nyss hem ifrån en härlig springtur, kändes fint i benen! Nu ska jag köra lite styrka och sen äta min efterlängtade Ben & Jerrys!! om pappa kommer ihåg att köpa den förstås.

Idag blir det att bara ta det lugnt tror jag, kanske vara med älskling? En sak jag ´SKA göra idag är i alla fall att kolla på Melodifestivalen! :D har fan längtat ett år nu :P

jag uppdaterade inget igår, förlåt för det. Skolan var väl okej, 2 lektioner som vanligt :P sen gym med Emma.
Åkte till älsklingen typ direkt när jag kom hem, vi hade en riktig mysig kväll. Var hemma själv i huset, åt tacos med tända ljus (romantiskt), kollade på en skit läskig skräckfilm höll fan på att skita på mig :S och sen inga mer detaljer ;)

Men jag skriver igen senare :)

Pusss♥

Obs! gräslig bild nedan: osminkad, svettig och allmänt ful ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0