Kan näsan frätas sönder?

Förlåt för dålig uppdatering men har haft fullt upp med att hålla på med mobilen :D haha är så lycklig! Nu funkar abbonemanget också så nu kan jag vara på internet och sms. En massa spel har jag laddat hem också, kmr bli spelberoenede :/

Dagen har varit skön, förutom äckliga matten såklart...hatar matte och jag hatar matteläraren. Usch hon e så jäkla dålig, förklarar som en åsna och har nadedräkt så att näsan fräts sönder.. ja bra matte! fast kan en näsa frätas sönder tro? ja i alla fall när man har en sån andedräkt som våran mattelärare har!

Nu ska jag träna, hörs senare, Pusss♥

Håller på att gå in mina nya klackskor :) och det går som det går ;) haha

Kommentarer
Postat av: patricia

tack! :)

2011-02-16 @ 06:38:03
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0