Dag 21- 10 låtar som får mig att känna mig på 10 olika sätt

Herregud va svårt :S kommer ta en evighet att hitta dom ;) haha

Låt 1: Collide- känner mig glad men samtidigt ledsen
Låt 2: When you say nothing at all- Känner mig otroligt kär! (min och älsklingens låt)
Låt 3: Sexy Bitch- Känner mig riktigt danssugen!!
Låt 4: The time- Festsugen
Låt 5: It´s only christmas- Sorgsen och kär

bara hälften, gaah det här tog 10 min :S och det blev lite fler sätt att känna sig på, på varje låt :P

Låt 6: Lonley (old verision)- Ensam ;)
Låt 7: Barbara streisand- Fest och hockeysugen ;)
Låt 8: Happy working song- riktigt städsugen ;) haha
Låt 9: Monday Morning- Glad :D
Låt 10: All i need is you- sång sugen

Det där var den svåraste av alla, ahha tog typ 20 min att skriva allt det här, hittade ju inge låtar och det är omöjligt att hitta låtar som bara har en kännsla :O det här får duga ;) ahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0