Söt liten gästbloggare

Hej, förlåt för att jag inte skrev något inlägg igår men jag var så himla trött efter helgen så jag orkade helt enkelt inte, ledsen för det.

Det var mycket skönt att åka till grönklitt över helgen, men jävla idiotskalle som jag är så glömmer jag minneskortet till kameran!! så det blev inte så mycket kort som jag lovat :( blev nått med mobilen.

Idag har jag bara varit i skolan, gymmat, tandläkan och sen gått hem. Som min gästbloggare skrev igår, min söta lilla Jessica skrev att jag var konstig som gick bara för att det var skönt, haha jag börjar faktiskt undra själv.. känner inte igen mig själv, var en riktig latmask förut och nu har jag blivit hurtbulle ;) haha
Men tack jessica för att du höll bloggen uppdaterad ;) haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0