Duktig flicka

Idag har jag varit en riktigt duktig flicka..har städat rummet från hörn till hörn, varenda litet hål är rent t.o.m lampan, haha. Så nu är det rent och fräscht!
Jag har också varit ute och gått med hunden i över en timme och det var hur härligt som helst, Våren är verkligen påväg, solen skren och värmde hur mycket som helst, det droppade ifrån träden och det var kramsnö.. äntligen kanske vintern försvinner :D

Sen när jag kom hem så fick jag nå ryck så jag stack ut och sprang, 4,5km blev det i alla fall och jag var inge trött :D Min tränig har äntligen gett resultat.

Nu ska jag äta Lasagne och sen har jag ingen aning om vad som händer :)

Ha en bra kväll, Pözzz♥

Bild ifrån dagens promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0