2010

Kul att alla typ lägger upp Året 2010 i bilder på bloggen och då är det ju så typiskt att jag bara har haft min dator i ett halvår så har bara bilder ifrån hösten och lite i från sommar :/ men jag kan lägga upp lite bilder i alla fall :P

Hitade bilder ifrån Turkiet ifrån April:



MMM hej snygging! Not

Jag och Jessica var och kollade på Eric Saade och den tönten fick såklart träffa honom!

Jag var i Norge med familjen

Fick hem världens sötaste katter:

Hade en fantastiskt rolig midsommar:

Tillbringade typ hela sommaren med världens underbaraste peronerna:


Var i Småland med älsklingens familj och träffade hans släktingar:

Var i Tallin med Jessica:

Hade en skit rolig födelsedags kalas med mina underbara vänner, haha kalas?:


började gymnasiet och fick världens underbaraste klass och nya helt underbara kompisar:


Damp med Emma:



Okej det blev några bilder endå, och det fanns en hel del kvar men det får räcka så för i år :D haha
Nu ska jag söva!! Pözzzz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0