Trökigt

Jag har såå tråkigt just nu så de är helt sjukt! sitter bara och glor in i dataskärmen och hoppas att nånting spännande ska hända på facebook men icke sa nicke, där ska det absolut inte hända nått speciellt :/
jag får ta och hitta på nått nu, det är inget på tv typ, + att tven är upptagen för pappa ska kolla jvm i hockey, jag är inte så sugen på hockey nu.

Saknar min älskling gör jag också, bara en dag sen jag träffade honom men men :P får träffa han på torsdag igen!

Och jag tänkte på en sak, min blogg har egentligen ingen speciell kategori, jag skriver bara vad som händer i mitt liv, kan bli lite tråkigt i längden :P får försöka hitta på nått roligt att rikta mig in på :)

aja det får väl bli jvm då :/ Pözzz♥

Ni ska få det lite roligt så jag bjussar på den här otroligt snygga bilden:

Kommentarer
Postat av: Anna med A

weekday :)

2011-01-03 @ 22:50:40
URL: http://annaavs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0