Överraskning

Nemen titta nu är det torsdag, så redan :D haha okej det var tråkigt, jag vet :S

Men jag ska i alla fall sova nu hade jag tänkt, är väldigt trött, imon blir det att vara med älsklingen och sen en till sak som är hemligt ;) ni får se det i morgon när det är klart, haha ni kanske kan gissa vad det är? ;)

Men vi hörs imorgon nån gång, kanske inte orkar direkt när jag vaknar är ganska död på monarna.. men sov så gott alla, godnatt Pözzz♥

ps. Det var prcik ett år sen jag färgade mitt hår brunt :D en litet ledtråd på vad som händer imon.

Bjuder på en sommarbild så här mitt i kalla vintern, och fyy vad jag vill ha sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Din header är så himla fin och jag älskar din blogg :D haha

2011-01-06 @ 00:22:34
Postat av: ModelBea

Nu är Vinnarna uppe från Dagens bloggar!

Jag hade verkligen velat att alla skulle vinna, men det kommer fler chanser, kommer ha dagens bloggar med 3 vinnare varje dag nu. I hopp om att alla vinner någon gång!

Lycka till!



Kram Bea

2011-01-06 @ 11:09:09
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: louise

Amen FYY vad vi alla vill det!! :D härlig bild! Tips på att bli blond?

2011-01-07 @ 13:02:57
URL: http://swelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0