Överaskningen..?

Förlåt för att jag inte skrev igrå, allting blev så stressigt. Min lilla överaskning blev skit stressigt, skriver mer om de längre ner.. och sen fick jag lov att skynda mig till min pojkvän så jag hann inte skriva nått..är hos han nu med.

Ja min överaskning då..den blev lite misslyckad, hahahha. jág skull färga håret blont :P men hade då inte riktigt någon aning om att jag har väldigt röda pigment i håret så jag såg ut som Ronald Wesley (stavning) !!!!! såg helt åt helvete ut så jag och syrran fick skynda oss och köpa brun färg så nu är jag mörkbrun i stället :P haha snacka om misslyckat!

Hann inte knäppa nån bild heller tyvär :/

Skriver igen senare :) ha en bra dag♥

Kommentarer
Postat av: patricia

tackar :)

2011-01-07 @ 15:18:37
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0