Kissies.se

Satt och kollade på Kissies blogg och hennes kommentarer nyss och jag måste vara få skriva av mig lite..

Varför skriver folk sånna hemska kommentarer för? det är helt sjukt vilka kommentarer hon får? visst hon har skrivit att hon inte bryr sig för hon vet att alla är avundsjuka.. alla kanske inte är avundsjuka men varför skriver ni då? för att trycka ner henne...? ni kanske ska tänka på att hon faktiskt har känslor men inte visar att hon bryr sig, innert inne så kanske hon gör det.

Ja visst hon har en speciel personlighet, hon har opererat sig fler gånger och hon photoshopar sina bilder extremt mycket, men det är väl fan hennes liv som hon får leva hur hon vill eller hur?
hon är ju också ganska taskig emot andra men måste ni vara taskiga mot henne också? jag försvarar inte kissie men jag tycker bara att det är helt sjukt.. snart kanske hon inser att hon inte är så omtyckt så hon kanske ändrar sig snart oh slutar. Men ni gör det inte lättare för henne. 
  
Hon är nöjd för den hon är så varför kan inte ni respektera det och skita i henne istället för att trycka ner henne.

Och det här om klottret på hennes dörr är ju bara för mycket.. hur kan man göra nått sånt? så himla hemskt.. helt åt helvete va taskigt.


Jag säger bara så här:

sköt er själv och skit i andra!

Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: Kul att du är med och tävlar om en fett STOR länk på min blogg! :D Du får spamma hur mycket du vill ;)



allt bra med dig? ^^

2011-01-03 @ 17:48:19
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

Fel kommentar att ge till mig men tack iallafall! :)

2011-01-03 @ 18:04:30
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Terese

Håller absolut med, har också tänkt på det och det är dags att nån säger till...

2011-01-06 @ 00:24:53
Postat av: Terese

Håller absolut med, har också tänkt på det och det är dags att nån säger till...

2011-01-06 @ 00:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0