Gymtjej?

Har precis kommit in ifrån en promenad med hunden och nu ska jag tina upp mig, är typ ihjäl frusen! Men det var riktigt skönt att vara ute och gå fast det var hur kallt som helst, blev några fina vinter bilder också :)

Skolan var chill idag, bara 2 lektioner och sen slutade jag halv 12, sen gick jag och Emma till gymmet och pressade oss lite, jobbigt men behövligt :P så nu ska jag bli en riktig gymtjej som hänger på gymmet dagar in och dagar ut, Not! haha det kommer jag aldrig orka, blir säkert bara 2 dag i veckan, bra för en nybörjare ;)

Och jag vill hitta på nått idag, vill inte sitta och glo hela dagen!!! får smsa runt lite :)

Skriver igen senare :) Pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0