Dga 7- Min bästa vän

Jag har jätte många helt underbara vänner, vänner som jag verkligen älskar. En hel del nya och en massa gamla vänner, Ni som betyder väldigt mycket- Emma Tegth Nordin, Emma Stam, My Lundell♥ 
men jag har valt en person som jag kommit närmast och alltid kommer att vara närmast.


Min bästa vän! du är som min syster, du är min själsfrände. Min lilla bebis!♥

 När jag mår dåligt är det du som lyser upp min vardag, du gör en glad direkt bara man är lite nere. När du är ledsen så blir jag också ledsen för det är så jobbigt att inte se dig glad, att du går runt med munne vikt som en banan upp och ner och tårar i ögonen, usch finns inget värre! 

Du och ditt skratt och dina miner kan man inte sluta skratta åt, ditt skratt är det mest personliga skrattet jag har varit med om, du låter som en schimpans ärligt talat och det är de som är så charmigt.
Du och jag är exakt lika dana, lika dampiga och lika idiotiska. Vi är helt enkelt speciella!

Du är den bästa vän jag haft fast vi bara kännt varrandra i ett år, om jag ska vara exakt så firar vi ett år den 18 februari ;) haha för det var den dagen vi gick och fikade första gången och det var vänskap vid första ögonkastet, hahaa lät riktigt romantiskt!
Men då träffade jag en bästa vän för livet, utan dig är jag ingenting!
Man kan inte beskriva dig med ord, det är helt omöjligt men alla borde verkligen ha en vän som du, fast om alla skulle vara som du så skulle inte vi två vara speciella? nej det är bara jag som får ha en som du ;)

Älskar dig Sunshine!♥

Kommentarer
Postat av: Shimpansen

Åååh, älskar dig Malin <3

2011-01-15 @ 14:41:42
URL: http://jessicakajs.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: tack! allt bra?

2011-01-15 @ 20:16:56
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0