Dagen

Nu är jag hemma ifrån en mycket trevlig dag med tjejerna, Fick besök av Lisa också och det var mer än roligt :) och kul att hon varit i Thailand i 3 veckor så hon var ju hur brun som helst :/ hej lik! och hon hade sett Kenza på en natt club där, haha hur coolt är inte de?

Men det var kul att kolla på hockey, älsklingens lag vann och han gjorde ett mål :) grattis! sen blev det fika och det var mysigt fast nu måste jag nog träna lite ;) haha
Jag lovade ju att jag skulle ta kort men såklart så var batteriet slut på systemkameran och jag hann inte ladda så det blev en bild med mobilkameran som då inte är så bra.

Nu ska jag träna och sen äta ;) Ha en bra kväll pusss♥


Det jag fikade, en riktigt god glasswienerbröd (stavning) fast den var nog inte precis nybakad om jag säger så, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0