Dag 5- Vad är kärlek?

Kärlek är det bästa som finns, finns inger underbarare! Fast ibland är den jobbig men oftast så är den fantastiskt!
Min familj och min ujnderbara pojkvän är kärlek för mig, speciellt min pojkvän, har är mitt liv, han lyser upp min dag♥
 Jag har haft turen att hitta den rätta kärleken på en gång och det är jag glad över.
Om det skulle hända min familj eller min pojkvän så skulle jag bli förkrossad, jag skulle bryta ihop verkligen! Dom betyder allt för mig♥

Men mina underbara vänner är också kärlek för mig, jag har verkligen hittat världens underbaraste kompisar.
Jag har haft vänner som svikit och som jag blivit riktigt sårade över men nu har jag verkligen hittat dom riktiga vännerna, ni vet vilka ni är!♥


Kärlek för mig är helt åt helvete underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0