Dag 3- Mina föräldrar


Min föräldrar är dom bästa föräldrarna man kan ha. Dom ställer alltid upp och stöttar en till 100%
Dom är helt klart underbara!
Man kan prata med dom om precis allt, kanske inte allt med pappa lite pinsamt att prata om kärlek och kroppen ;) haha. Men dom lyssnar alltid och försöker jämt hjälpa en.
Dom har varit gifta i 20 år och varit förlovade i 19år. För dom var det kärlek vid första ögonkastet. Dom träffades på en draghundskörnings tävling uppe i Norrland och efer det så blev dom kära. (så gullig historia)

Både mamma och pappa är grymma på att laga mat, har aldrig fått nån äcklig maträtt när dom står framför spisen. och båda två älskar att träna.

Mamma heter Pernilla och är 40år gammal, min pappa heter Magnus och är 44år gammal.

Jag älskar min föräldrar hur mycket som helst♥

Kommentarer
Postat av: pauli

åh tusen tack!

kram

2011-01-09 @ 14:17:18
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0