Dag 2- Min första kärlek

Min första riktiga kärlek träffade jag när jag gick i 7:an, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. När jag såg honom blev jag kär direkt, jag typ drömde om honom. Och sen kom den lyckliga dagen då vi blev tillsammans, den 21 december 2007 och vi är fortfarande tillsammans :D och det hoppas jag att vi alltid kommer att bli för jag har hittat min drömman ;) mitt livskärlek♥

Jag är verkligen den lyckligaste i världen som har dig. Jag älskar dig så otroligt mycket!♥


Kommentarer
Postat av: ModelBea

Massa extrabesökare står på spel!

Anmäl dig till min "dagens bloggar" där två vinnare alltid dras :) !



Lycka till!

Kram Bea

2011-01-08 @ 13:00:45
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0