Dag 11- Mina syskon

Jag har 2 underbara syskon, en lillebror på 12år och en storasyster på 19år. Jag älskar min syskon hur mycket som helst, dom betyder allt för mig. Utan dom är jag inget.

Jag och min lillebror är faktiskt ganska så nära varrandra, men mig pratar han om en massa tjejer, tips på sms som han kan skicka, hjälp att göra slut osv. Han frågar mig om allt när det gäller kärlek och utseende.
Den bästa lillebrorsan man kan ha!♥


Jag och min storasyster står verkligen nära varrandra. Vi kan prata om precis allt, vi är faktiskt som bästa vänner.  Vi har alltid så himla roligt tillsammans och kan dela allt med varrandra, allt ifrån kläder till kännslor.
Utan min storasyster skulle jag inte vara nånting, är tråkig prick typ. Hon lärde mig att sminka mig bra, klä mig snyggt och en massa mer.
Jag älskar min storasyster och hon är den bästa man kan ha!♥

Hade bilden några inlägg tidigare men jag har lite bildbrist :P

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Här är det bra. Vad ska du hitta på i helgen då? :)

2011-01-21 @ 12:25:54
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0