Dag 1- Presentera mig själv

Jag heter då Malin Danielsson och är född den 5 augusti 1994 i Falun. Jag bor i Leksand med mina föräldrar, min stora syster och min lillebror, + en hund och två galna katter. Jag har bott där hela livet.
Jag har en väldigt bra relation med alla i min familj och det tycker jag är jätte bra.

Jag har en pojkvän sedan 3år tillbaka och han älskar jag över allt annat på denna jord, han betyder allt för mig. Han stöttar mig alltid och finns alltid där. Han är helt underbar.

Jag går då första året på Leksands gymnasium på programmet Handels, jag har världens underbaraste klass och absolut världens underbaratse kompisar.

Det är verkligen jätte svårt att skriva om mig själv men jag har hört ifrån andra att jag är väldigt snäll och rolig. Hatar att skriva om mina egenskaper :P haha
Men en cool sak om mig är att jag kan stoppa ner hela tungan i halsen...hahahah.

Det bästa jag vet är att sova, mysa, äta, umgås med dom jag älskar och att vara kär :D
Det värsta jag vet är att plugga, känna mig stressad och småkryp.


Ja vad ska jag säga mer, det var väl det mest intressanta med mig, haha :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0