Äcklig engelska bok

Hej solstrålar! Kom hem ifrån skolan för ett tag sen, hade bara 3 lektioner men endå så slutade jag 2. Men det var en ganska så chill dag, inget jobbigt på lektionerna faktiskt, som tur e! för jag blir snabbt skoltrött.

Skulle ha lagt upp en dagens outfit men för det första så var det så himla tråkig outfit så ni skulle dö och för den andra så var batteriet slut på kameran :P

Nu ska jag börja läsa en urtråkig engelska bok som vi ska redovisa nästa vecka och jag måste på nått sätt ta mig igenom den, blir nog att läsa 3 sidor i början, 3 i mitten och 3 i slutet :P blir lättast så! men säger bara äcklig engelska bok är vad det är!!


Bild ifrån idag, det är typ vårväder? + grader!! jippi!! känner redan sommaren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0