2011

Jahapp då var det ett nytt år då, eller det var ju ett tag sen det blev 2011 men jag kom just hem ifrån Grönklitt där jag inte har haft nå Internet så jag har inte kunnat skriva nått.

Men mitt nyår var helt underbart, firade då med familjen och min underbara pojkvän <3 jag har haft jätte mysigt! Åkt både längsskidor och slalom. Och allting med underbara älskling.
Det blev i alla fall 1,5 mil skidor :D haha stolt!

Men jag har inte haft nån möjlighet att knäppa nå kort för det snöade på nyårs afton så ville inte att kameran skulle bli blöt, och har inte kunnat haft kameran i slalombacken eller skidspåret, men några bilder blev det.

Jag och älskling hade lite tråkigt:

Sen knäppte jag bara skit bilder, haha kanske lägger upp några mobilbilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0