snöskottning = ryggskott

Städning,städning och mer städning... det blir tjejkväll ikväll med några tjejer ifrån klassen, första gången vi gör något tillsammasn och förhoppningsvis inte den sista :) men eftrsom domkommer hit så måste det ju vara lite fint i huset så idag har jag tillbringat min tid vid dammsugan och dammtrasan ;) haha nu är det så tjusigt så!

Det har snöat hela natten så imorse när jag gick upp så var det typ2 dm på vår infart till gården så det var bara att sätta igtång att skotta, tog ja ca 2timmar!!!! min rygg är typ död :S har typ fått ryggskott! och kul nog så har det typ kommit lika mycket snö igen nu fast det får faktiskt pappa ta hand om ;)

Nu ska jag duscha, hörs sen Pusss♥


hej jag heter malin och jag älskar att ta kort på min mun ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0