Dagen

Nyss hemkommen ifrån leksand, innan jag åkte hem var jag faktiskt väldigt duktig så jag gick och skaffade ett gymkort, gymmade 40min sen simmade 30min, nu är jag jäkligt stolt! fast det låter kanske inte så mycket men det var mycket för mig ;) haha

Skolan har varit lugn, började halv 10, matte,administration och svenska, ganska så chill ändå. Fick G på matte provet som tur e, och ett stolv VG på svenska uppgiften :D haha

Nej nu ska jag inte tråka ut er med min dag, nu ska jag plugga lite engelska sen kolla på tv ;)

Hörs senare! Pusss♥

Dagens outfit, blev bara på överdelen, hade ett par ljusa jeans på mig också :)

Kommentarer
Postat av: Emma Lindberg

gaaah, snygga du! älskar dina jeans :)

2011-02-02 @ 18:46:12
URL: http://liem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0