Dag i spåret

Japp då var kortvasan avklarad..känns skönt! Det var riktigt roligt och det gick väldigt bra, åkte 3mil på 2,26 är riktigt nöjd men det var fruktansvärt jobbigt kan jag lova! Den första milen var inte så jobbig och kände mig ganska så pigg men resten så var jag Död! fy fasen va trött jag var.

Men jag tog mig i mål på en bra tid och det är jag stolt över :)

Mamma skötte kameran så det blev inte så jätte många snygga kort men några blev det i alla fall som jag tänkte bjuda på :)

Innan start, verkligen förväntansfull ;)

Jag, syrran och pappsen, riktigt laddade!



En trött Malin i spåret.... ni kanske inte ser pilen med där under är i alla fall jag ;)


Efter målgång, trött som fasen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0