Collide

Hej bloggen! kom nyss hem ifrån skolan. och ifrån Siljan där ja och några kompisar från klassen fikade, eller inte jag precis, jag åt resterna ;) haha som alltid. Det var riktigt trevligt! Måste hända oftare.

Nu ska jag bara ta det lugnt sen blir det att åka på träning, ska faktiskt bli riktigt skönt! igår åkte då jag och älsklingen skidor men när vi kom fram till dit vi skulle åka så fungerade inte eljusspåret! jippi så vi åkte runt runt på en åker med nå dåliga spår, haha men det var mysigt! tack för det älskling♥

Jag har fått en ny favoritlåt..jag verkligen älskar den! Den heter Collide och typ den som sjunger heter Howie Day. Den är så himla fin, börjar typ gråta varrenda gång jag hör den.

Bilder ifrån idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0