Barbie freak?

Jag ränsade ur våran skrubb/garderob i dag och gu så mycket saker jag hittade ifrån när jag var liten , helt sjukt verkligen.. hittade hur mycket Barbie saker som helst, jag måste verkligen ha älskat Barbie :O
Hittade en hel korg full med Barbies och jag vet att de inte var alla, en full väska med bara Barbiekläder, bara det var helt sjukt.
och sen en stor jäkla låda med Barbie möbler till mitt gigantiska Barbie hus! :S  och 3 stora bilar till dom också, asså herregud :P

Ja jag måste ha gillat Barbie ;)





Kommentarer
Postat av: Em

hahahah åhj! jag känner iegn dom där sakerna sen vi va små! gud vilka tider Malin! :) <3

2011-02-21 @ 18:08:00
URL: http://emelielyck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0