Nöjd tjej

Hejsan bloggen! ville skriva lite om igår om om mina julklappar :P

Jag är riktigt nöjd med mina julklappar i år, fick saker jag behövde och verkligen ville ha :D och varje år säger mamma att det inte blir så mycket julklappar men tammefan så blir det hur mycket som helst, det är helt sjukt!
Jag kan nästan säga att jag och mina syskon är lite bortskämda, haha.

Så jag lägger inte upp bilder på allt jag fick för det skulle ta evigheter men i nästa inlägg lägger jag i alla fall upp 2 bilder på 2 saker jag tyckte mycket om.

Men min Julafton har varit fantastisk, god mat, härlig släkt och en massa skratt. En super duper bra Jul!


Våran julgran hemma hos mormor där vi firade

Jag och mina syskon vid vår gran hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0