LOV!

ja fy f'*n va skönt med jullov! :D det var verkligen behövande, är så himla skoltrött :S så nu blir det att slappa i hela 3 veckor :D
Riktigt chill dag idag i skolan, började 9.45 med lite julfika med klassen sen tråkigt skit i kyrkan och sen slutade vi med underbar julgröt, mums!

Efter skolan var jag och köpte julklapp till min mamma sen skulle jag kolla hur mycket pengar jag hade på kortet för jag ska köpa älsklingens andra julklapp, och då hade jag bara 84kr kvar!! :O what??
Hade nyss 300 på kortet, vart har dom tagit vägen? får fjäska lite med mamma, hon kanske bjussar lite :P

Nu ska jag kolla på mysig julfilm  för att fira in lovet och att det bara är 3 dagar kvar till julafton :D

Pusss♥'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0