Husvagn


(kolla inte på min väldigt stökiga säng, haha)

Måste bara säga att jag älskar att ha lov! det är så underbart, jag liggerbara och slappar hela dagarna. Gör absolut ingeting och det är så himla skönt. Fast jag tror att ja måste göra nånting snart annars så ruttnar jag nog, haha.
Men imon ska jag vara med älsklingen sen på kvällen åker jag och familjen+ älsklingen upp till våran husvagn i Grönklitt och så firar vi nyår där.
Jag vet husvagn...vissa tror nog att vi är dumma i huvut :P haha men det är så himla mysigt att bo i husvagn några dagar, lite trångt och jävligt men det är familjeliv ;) hehe

Men nu ska jag krypa i kojjs, hörs imorgon :)

Pusss godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0